www.ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

365 SPOSOBÓW NA CODZIENNE MOTYWOWANIE I NAGRADZANIE PRACOWNIKÓW


PODMOROFF D.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 56.60 Twoja cena  53,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zaprezentowane tu proste, a zarazem skuteczne i innowacyjne rozwiązania oraz zaskakujące czasem, niekonwencjonalne metody są niezawodnym sposobem na zbudowanie organizacji, w której ludzie kochają pracować i lubią przebywać.

Pomogą ci sprawić, by twoja firma stała się takim miejscem i osiągnęła cenne korzyści, do których należą:

  • Odbudowane morale pracowników, poczucia sensu własnej pracy i zadowolenia z niej.
  • Poprawa wyników zawodowych - jakości pracy i osobistych osiągnięć.
  • Lepsza praca zespołowa, większe zaufanie ludzi do siebie nawzajem i do firmy.
  • Zwiększony poziom energii i odporności na stres u pracowników.
  • Poprawa równowagi między życiem zawodowym a osobistym.
  • Wzmożona kreatywność pracowników, entuzjazm i zaangażowanie.
  • Poprawa jakości obsługi klientów oraz wykonywania usług.
  • Zmniejszona absencja, wypalenie zawodowe i rotacja załogi.
  • Większa wydajność i sprawniejsza organizacja pracy.

Ten ciekawy poradnik, pełen barwnych, wziętych z życia i sprawdzonych w praktyce przykładów skutecznych działań motywujących będzie cenną pomocą dla menedżerów różnych szczebli w poprawie wyników poszczególnych działów i całej firmy oraz źródłem inspiracji dla specjalistów zarządzania personelem.


Spis treści:

O autorce
Wstęp
1. Lekcja z życia: moja pierwsza nieudana próba sił w dziedzinie motywacji
2. Motywacja - czym tak naprawdę jest, a czym nie jest
3. Uznanie i docenienie - klucz do skutecznej motywacji
4. Wskazówki i sugestie dotyczące tworzenia wysoce motywującego miejsca pracy
5. Najczęściej zadawane pytania dotyczące nagradzania i doceniania
6. Kalendarz motywacyjny, czyli motywacja 365 dni w roku
7. Fakty, badania i studia w dziedzinie motywacji
Indeks


 

228 stron, A5, oprawa twarda

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- CO SIEDZI W GŁOWIE KLIENTA
SORENSEN H.

- DZIEDZICTWO DRUCKERA
MACIARIELLO J.A. PEARCE C.L. YAMAWAKI H.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone BAZAR WIEDZY /KNOWLEDGE BAZAAR/ Zofia Dziumowicz 2012-2014