- Kompetentne przekazywanie informacji
 
  - Profesjonalne wyrażanie siebie
 
  - Utrzymywanie pozytywnych kontaktów ze współpracownikami
 
  - Kształtowanie swojego zawodowego wizerunku
 
  - Zyskiwanie wiarygodności w oczach przełożonych i podwładnych
 
Pracujesz na obecnym stanowisku już kilka lat, ale nikt jeszcze nie zaproponował Ci
awansu? Doskonale wywiązujesz się ze swoich obowiązków, masz świetne pomysły i
wysoki poziom IQ, jednak nawet Twój najlepszy przyjaciel nie uważa, że mógłbyś
zostać rewelacyjnym liderem zespołu? A może rozpoczynasz właśnie współpracę z
nową firmą i Twoje zdolności menedżerskie są pod szczególną obserwacją? W każdym
z tych przypadków kluczem do sukcesu jest Twoja wiarygodność.
Dr Allen Weiner od trzydziestu lat jest konsultantem menedżerów. Doradza, jak
znacząco poprawić swój wizerunek w oczach innych ludzi - zwiększając tym samym
własną wiarygodność i szansę na sukces. Teraz i Ty możesz skorzystać z jego porad.
Jeśli czujesz, że przydałoby Ci się wsparcie w kształtowaniu odpowiednich relacji
z innymi, na pewno znajdziesz tu coś dla siebie. Jeżeli chcesz efektywniej przekazywać
zgromadzoną wiedzę i doświadczenie, wyzbyć się zachowań hamujących Twoją karierę
oraz oprzeć fundamenty Twego przywództwa na mocnych i bezpiecznych podstawach, ta
książka powinna stać się dla Ciebie lekturą obowiązkową.
Zostań liderem: 
  - kompetentnym - opanuj wiedzę umożliwiającą Ci wykonywanie Twojej pracy;
 
  - z charakterem - wyrażaj szacunek i empatię wobec postaw innych ludzi;
 
  - opanowanym - miej wszystkie sprawy pod kontrolą;
 
  - towarzyskim - naucz się pracować zespołowo;
 
  - ekstrawertycznym - zarażaj ludzi energią i chęcią do działania.
 
Spis treści:
Przedmowa (5)
Don Robert
Wprowadzenie (11)
1. Wygląd i brzmienie osoby wiarygodnej (25)
2. Dostosuj przekaz do oczekiwań odbiorców (41)
3. Taki bystry, a nie pojmuje (71)
4. Taki bystry, a nie brzmi jak lider (95)
5. Taki bystry, a nie wygląda jak lider (129)
6. Taki bystry, a wydaje mu się, że pozjadał wszystkie rozumy (153)
7. Taki bystry, a nie ma właściwego podejścia do ludzi (183)
8. Taki bystry, a brakuje mu energii, pasji i zapału (201)
9. Taki bystry, a wchodzi w konflikty z innymi ludźmi (211)
Jak niewłaściwe style zarządzania mogą być zaczątkiem problemów z wymiarem
sprawiedliwości
Współautor: Lloyd Loomis
10. Oceń swoją wiarygodność (233)
11. Szesnaście wzorcowych sposobów myślenia (243)
12. Kilka słów na pożegnanie (285)
Dodatek A: Rozszerzony zestaw pytań aplikacji Essessnet (289)
Dodatek B: Test na makiawelizm (307)
Źródła (311)
Podziękowania (313)
320 stron, A5, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.