Anna Zarębska - doktor nauk
ekonomicznych w zakresie nauki o zarządzaniu, pracownik naukowo-dydaktyczny Politechniki
Lubelskiej, adiunkt w Katedrze Zarządzania. Autor licznych publikacji z zakresu
zarządzania zmianami organizacyjnymi, a także szeregu projektów restrukturyzacyjnych
dla przedsiębiorstw. Prowadzi wykłady z zakresu zarządzania zmianami na studiach
licencjackich, policencjackich, dziennych, podyplomowych i MBA w Politechnice Lubelskiej -
University of lllinois (USA), Lubelskiej Szkole Biznesu - University of Central Lancashire
(Preston, UK), Wyższej Szkole Administracji i Zarządzania w Lublinie. Zainteresowania
zawodowe koncentruje w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, negocjacji i psychologii
pracy. Trener w zakresie technik sprzedaży, obsługi klienta, doskonalenia umiejętności
menedżerskich, efektywnej współpracy w zespole, negocjacji handlowych, zarządzania
czasem i organizacji pracy. Na stale współpracuje z wieloma przedsiębiorstwami o
zasięgu ogólnopolskim.
Tematem książki są zmiany
organizacyjne. Niniejsze opracowanie jest wynikiem kilkuletniej pracy nad problematyką
skutecznego wdrażania zmian w przedsiębiorstwach. Stanowi podsumowanie zarówno teorii,
jak i wniosków z przeprowadzonych badań nad wieloma organizacjami poddanymi procesom
zmian, z których jedne odniosły sukces, inne porażkę. Opracowanie nie ma więc
wyłącznie teoretycznego charakteru. Książka przeznaczona jest dla szerokiego grona
odbiorców zarówno studentów, jak i wykładowców, trenerów i szkoleniowców oraz - a
może przede wszystkim - dla praktyków z zakresu zarządzania zmianami organizacyjnymi.
Książka z powodzeniem może
być podręcznikiem akademickim przeznaczonym zarówno dla studentów studiów
licencjackich, policencjackich, magisterskich, jak również słuchaczy MBA oraz
praktyków zarządzania.
246 stron, miękka oprawa
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.