www.ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   3 egz. / 119.80 113,81   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

POLITYKA CENOWA MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW


ROGODA B.

wydawnictwo: OFICYNA EKONOMICZNA , rok wydania 2004, wydanie I

cena netto: 71.00 Twoja cena  67,45 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W pracy poświęconej zagadnieniom kształtowania cen i metodom wyznaczania ich wysokości w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw autor przedstawia uwarunkowania i wytyczne kształtowania polityki cenowej, w tym wpływ struktury rynku, otoczenia konkurencyjnego, miejsca firmy w łańcuchu dystrybucji i regulacji prawnych na ustalanie cen. Omawia proces decyzyjny oraz związane z nim strategie i taktyki, przedstawia okoliczności stosowania ceny jednolitej i cen zróżnicowanych. W centrum uwagi znalazły się takie kwestie, jak:

  • zakres decyzji cenowych i struktura ceny,
  • metody kalkulacji ceny jednolitej,
  • marketingowe metody badania popytu (ocena ekspertów, pomiar wieloczynnikowy, segmentacja rynku i inne),
  • optymalizacja ceny jednolitej (przy popycie i koszcie liniowym, przy modelu nieliniowym, w warunkach niepełnej sprzedaży),
  • formy różnicowania cen i czynniki je warunkujące,
  • kształtowanie nieliniowego programu cenowego opartego na rabatach,
  • korygowanie błędnych decyzji cenowych w praktyce zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami.

Metody wykorzystywane przy ustalaniu cen zostały objaśnione i zilustrowane przykładami. Książka zawiera aneks, w którym przedstawiono sformalizowany model konkurowania cenowego małej firmy z potentatem rynkowym, oraz arkusz roboczy pozwalający praktykom na dokonanie oceny własnej polityki cenowej.

368 STRON

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025