www.ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   8 egz. / 376.58 357,75   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > wyszukiwanie > opis książki

EKONOMIA, MARKETING I ZARZĄDZANIE. ZADANIA Z EGZAMINÓW WSTEPNYCH


ŻWIRBLA A. KRĘCICKI Z.

wydawnictwo: TUTOR , rok wydania 1999, wydanie I

cena netto: 19.20 Twoja cena  18,24 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Niniejszy zbiór zadań jest owocem współpracy z uczniami, którzy marzyli o studiach ekonomicznych i osiągnęli swój cel. Zamieszczone w zbiorze zestawy zadań obejmują lata 1989-1998 i wywodzą się z takich uczelni jak: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Szkoła Główna Handlowa (do 1990 r. SGPiS) w Warszawie, Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Szczeciński. Do zadań dołączono pełne rozwiązania, a w przypadku zadań analogicznych wskazówki i odpowiedzi. Przy wyborze zadań korzystano z różnych źródeł, np. z informatorów dla kandydatów na studia wyższe oraz materiałów wykorzystywanych na kursach przygotowawczych.

219 stron

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025