Przełom XX i XXI wieku zapoczątkował okres nasilonego podkreślania
konieczności podmiotowego i zindywidualizowanego podejścia do każdego pracownika jako
kreatora unikalnych wartości niematerialnych i materialnych decydujących o
możliwościach rozwoju przedsiębiorstwa, w którym jest zatrudniony.
Spis treści:
Wstęp
Rozdział I
Postrzeganie współczesnych pracodawców przez pracowników
1.1. Istota wizerunku pracodawcy i jego zakres
1.2. Wizerunek polskich pracodawców przed i podczas kryzysu
1.3. Istota marki pracodawcy i jej zakres
1.4. Najgorsi i najlepsi pracodawcy w Polsce
1.5. Wybrane przejawy dyskryminacji stosowanej przez pracodawców wobec pracowników
Rozdział II
Oczekiwania aktualnych i potencjalnych pracowników a działania personalne
pracodawców
2.1. Podejście pracodawców do pracowników i jego przyczyny
2.2. Oczekiwania aktualnych pracowników wobec pracodawców
2.3. Istota zadowolenia i satysfakcji pracowników
2.4. Zadowolenie i satysfakcja jako efekt spełniania oczekiwań pozamaterialnych
2.5. Studenci i absolwenci polskich uczelni jako uczestnicy rynku pracy
2.6. Oczekiwania respondentów dotyczące bodźców materialnych i niematerialnych
Rozdział III
Aktywność personalna pracodawców w warunkach ogólnoświatowego kryzysu
3.1. Skala zwolnień pracowników na świecie i w Polsce
3.2. Realizowane i planowane przez polskich i zagranicznych pracodawców działania
personalne
3.3. Opinie pracowników dotyczące ich zadowolenia z przynależności do konkretnego
zespołu pracowniczego
3.4. Opinie pracowników dotyczące ich satysfakcji z wykonywanych zadań zawodowych
3.5. Rola komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwach funkcjonujących w warunkach
kryzysu
3.6. Rola komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwach funkcjonujących w epoce
przedkryzysowej
3.7. Obszary wykorzystywania Internetu w komunikacji wewnętrznej przez przedsiębiorstwa
w Polsce
3.8. Dysfunkcje w relacjach wertykalnych w przedsiębiorstwach w Polsce
3.9. Dysfunkcje w relacjach wertykalnych w przedsiębiorstwach w innych rajach
3.10. Pozytywne skutki kryzysu światowego dla pracowników i pracodawców
Rozdział IV
Alternatywne bodźce niematerialne skutecznie aktywizujące współczesnych
pracowników
4.1. Rola bodźców niematerialnych w aktywizowaniu pracowników
4.2. Elementy marketingu zmysłów jako bodźce aktywizujące pracowników
4.3. Marketingowe podejście pracodawców do zwalniania pracowników
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
147 stron, B5, oprawa miękka
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.