www.ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   6 egz. / 234.60 222,87   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > wyszukiwanie > opis książki

FUNKCJONOWANIE TRANSPORTU MIEJSKIEGO W WARUNKACH KONKURENCJI


GRZELEC K. / REGULOWANEJ

wydawnictwo: WYD UG , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 61.25 Twoja cena  58,19 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Celem pracy jest wskazanie barier w procesie rynkowego kształtowania usług transportu miejskiego w Polsce, wykraczających poza istotę zachowań podmiotów charakterystycznych dla konkurencji regulowanej.

Rozważania te stały się podstawą opracowania modelu funkcjonowania transportu miejskiego w ramach konkurencji regulowanej, wraz ze wskazaniem zakresu funkcji, jakie powinny realizować zarządy transportu miejskiego.

Celami pośrednimi (drugiego stopnia) są:

1. Opracowanie rozwiązań systemowych w zakresie adaptacji mechanizmów rynkowych w procesie kształtowania transportu miejskiego i polityki trans
portowej na obszarach zurbanizowanych.
2. Określenie zakresu integracji transportu miejskiego i marketingowego kształtowania oferty usług, determinujących efektywność funkcjonowania transportu miejskiego z punktu widzenia realizowanej polityki transportowej.


Spis treści:

Wstęp

1.Konkurencja i struktury rynku
1.1.Istota i mechanizmy konkurencji
1.2.Monopol na rynku
1.3.Konkurencja doskonała i niedoskonała
1.4.Instrumenty konkurencji

2.Konkurencja w funkcjonowaniu transportu miejskiego
2.1.Konkurencja jako determinanta funkcjonowania transportu miejskiego
2.2.Monopol w transporcie miejskim
2.3.Deregulacja w transporcie miejskim
2.4.Konkurencja regulowana w transporcie miejskim

3.Zarządy transportu miejskiego na rynku usług w warunkach konkurencji regulowanej
3.1.Zadania zarządów transportu miejskiego
3.2.Kształtowanie struktury podmiotowej rynku
3.3.Rola zarządów transportu w realizacji polityki transportowej i społecznej
3.4.Zarządy transportu miejskiego w Polsce i w wybranych miastach Unii Europejskiej

4.Integracja transportu miejskiego w warunkach konkurencji regulowanej
4.1.Dezintegracja transportu miejskiego na obszarach zurbanizowanych
4.2.Zakres integracji transportu miejskiego
4.3.Integrowanie transportu miejskiego
4.4.Uwarunkowania integracji transportu miejskiego w Polsce

5.Efektywność transportu miejskiego w warunkach konkurencji regulowanej.
5.1.Efektywność jako pojęcie
5.2.Miary efektywności ekonomicznej funkcjonowania transportu miejskiego w warunkach konkurencji regulowanej
5.3.Jakość jako determinanta efektywności transportu miejskiego w warunkach konkurencji regulowanej
5.4.Efektywność form organizacyjno-prawnych zarządów transportu miejskiego

6.Kształtowanie instrumentów konkurencji i strategii marketingowych w transporcie miejskim w warunkach konkurencji regulowanej
6.1.Kształtowanie usługi
6.2.Kształtowanie cen
6.3.Kształtowanie dystrybucji
6.4.Kształtowanie promocji
6.5.Zarządzanie personelem
6.6.Strategie marketingowe transportu miejskiego w warunkach konkurencji regulowanej

7.Rozwój transportu miejskiego w warunkach konkurencji regulowanej z punktu widzenia obowiązujących i przewidywanych zmian w regulacjach
Unii Europejskiej i Polski

7.1.Regulacje Unii Europejskiej jako determinanty funkcjonowania transportu miejskiego w warunkach konkurencji regulowanej
7.2.Uwarunkowania rozwoju transportu miejskiego w warunkach konkurencji regulowanej w świetle obowiązujących i przewidywanych
regulacji krajowych
7.3.Ewolucja funkcjonowania transportu miejskiego w warunkach konkurencji regulowanej w Unii Europejskiej
7.4.Modelowanie funkcjonowania transportu miejskiego w warunkach konkurencji regulowanej

Zakończenie
Załączniki
Załącznik nr 1. Kwestionariusz ankiety e-mailowej
Załącznik nr 2. Analiza modelu przychodów komunikacji miejskiej w Sopocie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków


366 stron, B5, oprawa miękka

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025