Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie 
  - Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych? 
 
  - Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje? 
 
  - Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami? 
 
Sympatia. Zaufanie. Nastawienie emocjonalne. Oto klucze do umysłu każdego klienta.
Przypomnij sobie, ile razy kupiłeś coś - ciastko, samochód czy kosztowną usługę
specjalistyczną dla firmy - tylko dlatego, że polubiłeś osobę sprzedającą lub jej
organizację. Ile razy podjąłeś nieracjonalną decyzję, lecz byłeś z niej
zadowolony, ponieważ sprzedający zadbał o Ciebie jak należy i był z Tobą szczery?
Czy dostrzegasz już, dlaczego umacnianie więzi z klientami jest dobrą inwestycją? 
Tak w biznesie jak w życiu, dobry związek zaczyna się do komunikacji i kończy się,
gdy jej brakuje. Przeczytaj tę książkę i przekonaj się, że każdy produkt jest
usługą sprzedawaną ludziom przez ludzi. Nie oferuj samochodów, ale satysfakcję z
dynamicznej i wygodnej jazdy. Zamiast lodówek sprzedawaj miły chłód i uczucie
świeżości. Dowiedz się, jak: 
  - myśleć za klienta i wyprzedzać jego potrzeby, 
 
  - nagradzać lojalnych klientów, 
 
  - sprawić, by lojalni klienci stali się Twoimi sprzedawcami, 
 
  - nie zasypywać klientów śmieciowymi informacjami, 
 
  - dawać klientom pewność i tworzyć standardy branżowe, 
 
  - stworzyć spójny wizerunek firmy: niech klient, widząc Cię, słyszy Twój głos, 
 
Spis treści
Przedmowa 
ZASADA 1. Na pierwszym miejscu jest ten, kto nas utrzymuje 
Każdy produkt jest usługą 
Dlaczego klient u Was kupuje? 
Czy znacie swojego klienta?
Czy Wasi pracownicy bezpośredniej obsługi klienta mają rozwinięty instynkt VIP? 
Jaki standard oferujecie klientom? 
ZASADA 2. Każdy klient jest przede wszystkim człowiekiem 
Nie kupuj kota w worku 
Czy zakupy w Waszej firmie są wyjątkowym doznaniem?
W erze cyfrowej dobra rada jest cenniejsza niż złoto 
Wierność można zaprogramować 
Co za dużo, to niezdrowo, także w komunikacji 
ZASADA 3. Związek buduje się poprzez komunikację 
Pierwsze wrażenie trwa przez całe życie 
Ile klient "widzi", gdy nas tylko słyszy
Gdy nie widzimy klientów
Kiedy musimy być dyplomatami
ZASADA 4. Najbardziej usatysfakcjonowanym klientem jest klient
"obskakiwany" 
Zaufanie buduje się na szczerości 
W jakim stopniu interesujemy się klientem... w rzeczywistości? 
Przepisy są po to, by je łamać... - na korzyść klientów 
Usługa niestandardowa
Specjalne wymagania? Nie ma problemu!
ZASADA 5. Wał obronny przed konkurencją buduje się z drobnych kamyczków 
Nie martwcie się o konkurencję, martwcie się o konkurencyjnego sprzedawcę 
Nawet w erze cyfrowej ktoś musi "zedrzeć zelówki" 
Małe nie znaczy niekonkurencyjne
Reklamacja to nie zło konieczne, tylko szansa
Lojalny klient zasługuje na nagrodę
ZASADA 6. Obsługa klientów znaczy więcej niż rozwój serwisu 
Materiał wysokiej jakości 
Komputer w służbie troski o klienta 
Z klientami zawsze w tym samym języku...
Jak reagować na skargi 
Chodźcie w "butach" klienta
ZASADA 7. Starając się o klienta, myśl za niego 
Dlaczego nie wystarczy słyszeć
Bezproblemowość zakupów 
Szybkość dostawy 
Produkty uzupełniające 
Osobisty serwis 
ZASADA 8. Utrata klienta zaczyna się od utraty zaufania 
Jak mogliśmy stracić tego klienta? 
Sytuacja, która jest niebezpieczna pod każdą szerokością geograficzną
Ignorując "stresowe" sygnały klienta, pozwalamy na to, by w jego głowie
kiełkowały wątpliwości
Czy przygotowaliście plan awaryjny? 
Nie tylko synowie marnotrawni wracają, dotyczy to również straconych klientów 
ZASADA 9. Najlepszym sprzedawcą jest pełen zapału klient 
Jak przy pomocy "terapii szokowej" nakłonić klientów, żeby o Was mówili 
Jak zamienić swoich klientów w "sprzedawców" 
Dajcie klientom "gorącego ziemniaka" 
Zawdzięczamy to naszym stałym klientom 
ZASADA 10. Inwestowanie w troskę o klienta to lokata, która się opłaca 
Skrupulatne rejestrowanie klientów przynosi korzyści 
Czy wiecie, ile kosztują Was Wasi sprzedawcy?
Znajomość klienta pozwala nam szybciej oszacować szanse produktu nowo wprowadzonego na
rynek
Zdolność oceny tego, w jakim czasie inwestycja się zwraca, gwarantuje jej efektywność
finansową 
Relacji nie da się zmierzyć tylko przy użyciu pieniędzy, ale nie zbudujecie jej bez
środków finansowych 
Zamiast zakończenia: troska o klientów to czasami ciężka praca 
Lista kontrolna troski o klienta 
Skorowidz 
208 stron, A5, miękka oprawa
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.