www.ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > wyszukiwanie > opis książki

ETYCZNY KONTEKST MARKETINGU PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NABYWCY FINALNI


BARUK A.I./ O POZIOMIE ETYKI OFERENTÓW ŻYWNOŚCI

wydawnictwo: TNOIK , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 42.30 Twoja cena  40,19 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

cena netto + 5% vat.


W książce omówiono wyniki badań dotyczących postrzegania przez adresatów oferty produktowej nieetycznie postępujących producentów i handlowców. Szczególną uwagę zwrócono na działania związane z samym produktem i jego marketingowymi atrybutami oraz z jego reklamowaniem.


Spis treści:

Wstęp

ROZDZIAŁ I
MARKETING ETYCZNY I JEGO ODWROTNOŚĆ
1.1.Istota marketingu etycznego
1.2.Nieetyczne posługiwanie się przez producentów produktem i jego atrybutami
1.3.Nieetyczne posługiwanie się przez producentów reklamami

ROZDZIAŁ II
NABYWCY FINALNI JAKO PODMIOTY NIEETYCZNYCH DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH PRODUCENTÓW
2.1.Częstotliwość stykania się nabywców finalnych z brakiem uczciwości producentów i jego konsekwencje
2.2.Opinie nabywców finalnych na temat cech jakościowych polskich i zagranicznych produktów spożywczych
2.3.Przyczyny wybierania przez nabywców finalnych produktów spożywczych polskiego i obcego pochodzenia

ROZDZIAŁ III
POSTRZEGANIE PRODUCENTÓW W KONTEKŚCIE POZIOMU ETYKI PODEJMOWANYCH PRZEZ NICH DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
3.1.Postrzeganie polskich i zagranicznych produktów spożywczych przez polskich nabywców finalnych
3.2.Etyka producentów żywności a ich postrzeganie przez nabywców finalnych .
3.3.Etyka producentów żywności a postrzeganie wyrobów spożywczych przez nabywców finalnych

ROZDZIAŁ IV
POSTRZEGANIE HANDLOWCÓW W KONTEKŚCIE POZIOMU ETYKI PODEJMOWANYCH PRZEZ NICH DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH
4.1.Znaczenie poziomu obsługi w przypadku produktów spożywczych
4.2.Przejawy braku uczciwości detalistów
4.3.Etyka reklam kierowanych przez detalistów do nabywców finalnych

ROZDZIAŁ V
KSZTAŁTOWANIE EMOCJONALNEJ LOJALNOŚCI NABYWCÓW FINALNYCH POPRZEZ INSPIROWANIE ICH AKTYWNOŚCI PROSUMPCYJNEJ NA RYNKU PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH
5.1.Formy i zakres lojalności zakupowej nabywców finalnych
5.2.Zakres inspirowanej przez wytwórców i spontanicznej aktywności prosump-cyjnej nabywców finalnych
5.3.Lojalność emocjonalna jako cel współpracy oferentów z nabywcami finalnymi

ZAKOŃCZENIE

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel


166 stron, B5, oprawa twarda

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025