| 
  
 COACHING KADRY KIEROWNICZEJ
 MCADAM S.  wydawnictwo: WOLTERS KLUWER , rok wydania 2013, wydanie II   cena netto: 53.90  Twoja cena  51,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Stuart McAdam, doświadczony dyrektor HR i coach, wyznacza precyzyjnie
obszar coachingu kadry kierowniczej (executive coaching) i analizuje go z trzech
perspektyw: coacha, menedżera zatrudniającego coacha (sponsora) oraz osoby
korzystającej z coachingu (klienta lub uczestnika).  
Wyjaśnia, jakie mogą być realne efekty coachingu i jak zadbać o to, aby
proces coachingu był wartościowy dla firmy i zatrudnionych w niej osób.  
Omawia dokładnie: 
 
- czym jest coaching kadry kierowniczej,  
- co składa się na kontekst organizacyjny coachingu, 
- na czym polega rola coacha i czego należy od niego oczekiwać, 
- co powinien wiedzieć potencjalny coach. 
 
Autor zwraca uwagę na odpowiednie umiejscowienie coachingu w strukturze przedsiębiorstwa
i dopasowanie go do potrzeb firmy i pracowników oraz podaje przykłady, w których pojawiły
się związane z tym wyzwania. Proponuje liczne techniki i narzędzia, które można z
powodzeniem zastosować na różnych etapach procesu. 
 
Książka będzie przydatną lekturą dla coachów, osób, które chciałyby zostać
coachami, pracowników korzystających z coachingu i kierowników zamawiających coaching
dla członków swoich zespołów. 
 
Spis treści: 
Podziękowania  
str. 11 
 
Wprowadzenie  
str. 13 
 
1 Czym jest coaching kadry kierowniczej  
str. 17 
 
Kawałki składające się na całość coachingu  
str. 22 
 
Rola działu zarządzania zasobami ludzkimi  
str. 29 
 
Jak wygląda sukces?  
str. 36 
 
Tworzenie środowiska coachingowego  
str. 38 
 
2 Kontekst organizacyjny coachingu  
str. 39 
 
Identyfikowanie potrzeb  
str. 41 
 
Informacje zwrotne  
str. 43 
 
3 Na co ma wpływ coaching kadry kierowniczej  
str. 51 
 
Coaching przystosowawczy  
str. 53 
 
Coaching dotyczący wyników  
str. 55 
 
Coaching kariery  
str. 56 
 
Coaching w trakcie projektów  
str. 59 
 
Coaching dla osób zatrudnianych z zewnątrz  
str. 62 
 
Coaching podczas fuzji i przejęć  
str. 64 
 
Coaching dyrektorów niepełniących funkcji zarządczych  
str. 66 
 
Coaching podczas zwolnień monitorowanych  
str. 67 
 
Coaching zespołów  
str. 68 
 
Wzbogacanie umiejętności menedżera  
str. 70 
 
...i tych, którzy są na celowniku  
str. 71 
 
4 Jak to działa?  
str. 73 
 
Przygotowanie  
str. 75 
 
Sposób prowadzenia  
str. 83 
 
Zamknięcie i zakończenie  
str. 94 
 
Narzędzia i techniki  
str. 95 
 
5 Coach jako konsultant  
str. 103 
 
Pierwszy kontakt  
str. 105 
 
Funkcja coacha wewnętrznego  
str. 117 
 
6 Czego należy wymagać od coacha  
str. 125 
 
Jakich coachów unikać  
str. 127 
 
Co się sprawdza  
str. 129 
 
Czy będziesz pracował z osobą, którą widzisz?  
str. 132 
 
7 Co powinieneś wiedzieć jako potencjalny coach  
str. 139 
 
Jakie są motywy twojego zainteresowania coachingiem?  
str. 141 
 
Jak dużo wiesz o coachingu kadry kierowniczej?  
str. 142 
 
Szkolenie z dziedziny coachingu kadry kierowniczej  
str. 143 
 
Badanie rynku  
str. 145 
 
Praca w charakterze coacha kadry kierowniczej  
str. 146 
 
8 Jak sprawić, aby ta książka była przydatna  
str. 151 
 
Czy twoja firma potrzebuje coachingu kadry kierowniczej?  
str. 153 
 
Wpływ coachingu na organizację  
str. 155 
 
Na zakończenie  
str. 158 
 
Dodatek 1. British Association for Counselling and Psychoterapy  
str. 159 
 
Cechy osobiste  
str. 159 
 
Dodatek 2. Kodeks dobrej praktyki przeprowadzania testów psychologicznych British
Psychological Society  
str. 161 
 
Odpowiedzialność za kompetencje  
str. 161 
 
Procedury i techniki  
str. 162 
 
Dobro klienta  
str. 162 
 
Dodatek 3. Cel European Mentoring and Coaching Council  
str. 165 
 
Bibliografia  
str. 167 
 
O autorze  
str. 169 
 
172 strony, A5, oprawa twarda Osoby kupujące tę książkę wybierały także:  
   - COACHING DLA KADRY MENEDŻERSKIEJ O'NEILL M.B.
 
  - COACHING MIĘDZYKULTUROWY JAK WYKORZYSTAĆ POTENCJAŁ TKWIĄCY W RÓŻNICACH ROSINSKI PH. / NARODOWYCH KORPORACYJNYCH I ZAWODOWYCH /
 
  - COACHING CZYLI WSPIERANIE ROZWOJU PRACOWNIKÓW 99 PORAD JAK ZWIĘKSZYĆ KREYENBERG J. / KOMPETENCJE ZESPOŁU
 
  - COACHING BIZNESOWY PRAKTYCZNY PODRĘCZNIK WILSON C. / DLA COACHÓW MENEDŻERÓW I SPECJALISTÓW HR /
 
  - 30 MINUT DLA OSIĄGNIĘCIA SUKCESU METODĄ COACHINGU KAMINSKI E.
 
  - COACHING INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ NEALE ST. SPENCER-ARNELL L. WILSON L.
 
  - COACHING DLA MENEDŻERÓW  SŁUCHAJ MOTYWUJ I ZWIĘKSZ POTENCJAŁ ZESPOŁU JULIE STARR
 
  - 50 NAJLEPSZYCH TECHNIK COACHINGOWYCH JONES G. GORELL R.
 
 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !. 
  
 |