|  | CYFROWY UMYSŁ JAK ZARZĄDZAĆ I ROZWIJAĆ BIZNES W ERZE ALGORYTMÓW I SZTUCZNEJ INTELIGENCJI
 LEONARDI P. NEELEY T.wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2023, wydanie Icena netto: 71.89Twoja cena  68,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Cyfrowy umysłJak zarządzać i rozwijać biznes w erze
algorytmów i sztucznej inteligencjiJakich umiejętności potrzebujemy,
by efektywnie wykorzystywać technologie cyfrowe w biznesie?
 
 Nastała rewolucja cyfrowa, zmieniająca sposób pracy,
strukturę organizacji oraz ludzkie zachowanie i interakcje. Zdecydowana
większość z nas myśli o problemach i rozwiązaniach analogowo, po czym
przekłada tak wypracowane modele na język i metody cyfrowe. Nie jest to
najlepszy pomysł. Aby prosperować w świecie opierającym się na danych i
napędzanym przez algorytmy, musimy nauczyć się nowych
sposobów rozumowania i działania. Musimy wykształcić w sobie
cyfrowy sposób myślenia. I ta książka pokazuje, jak to
zrobić.
 
 Niezbędnik dla
liderów, którzy chcą osiągać sukcesy w erze
cyfrowej
 
 Cyfrowy umysł skupia się na trzech obszarach: współpracy,
przetwarzaniu danych i zmianie oraz przedstawia metody i narzędzia,
które pozwolą nam na nabycie niezbędnych umiejętności
cyfrowych w każdym z nich. Dzięki cyfrowej mentalności będziemy mogli
zadawać właściwe pytania, podejmować trafne decyzje i odpowiednio
oceniać możliwości, jakie niesie cyfrowa przyszłości. Liderzy,
którzy przestawią się na cyfrowy sposób myślenia,
będą mogli skutecznie rozwijać talenty w swoich organizacjach i
przygotować firmę na udaną i ciągłą transformację w zmiennym otoczeniu.
 
 Jak rozwinąć cyfrowy
sposób myślenia?
 
 Nagradzani badacze i wykładowcy – profesorowie Paul Leonardi
i Tsedal Neeley pokazują, jak to osiągnąć, i zdradzają pewien sekret:
rozwinięcie cyfrowej mentalności nie jest wcale takie trudne, jak nam
się zdaje. Większość ludzi może osiągnąć wystarczającą biegłość w
cyfrowej tematyce, jeśli będzie przestrzegać zasady „30
procent” – minimalnego progu wiedzy. To on pomaga
nam zrozumieć i wykorzystać cyfrowe wątki, z których utkany
jest nasz świat. Pozwala lepiej zarządzać, wzajemnie się rozumieć i
współdziałać w firmie.
 
 Książka
Cyfrowy umysł jest nieocenionym źródłem wiedzy dla każdego,
kto pragnie stać się lepszym przywódcą, przygotować się
zawodowo na przyszłość czy też po prostu chce lepiej zrozumieć
teraźniejszość i przyszłość biznesu.
 
 — MICKEY
(HIROSHI) MIKITANI, założyciel, prezes i dyrektor zarządzający Rakuten
Group
 
 Jeśli
obawiasz się, że algorytmy zastąpią nasz osąd, big data spowoduje, że
nasza wiedza będzie przestarzała, a roboty zabiorą nam pracę, ta
książka jest dla ciebie. Leonardi i Neeley dzielą się praktycznymi
spostrzeżeniami i wiedzą, które są niezbędne do tego, abyś
zrozumiał kolejną falę cyfrowej zmiany – i mógł ją
bez szwanku przeżyć.
 
 — ADAM
GRANT, autor bestsellerów „The New York
Timesa” Leniwy umysł oraz Buntownicy; autor podcastu WorkLife
 
 Cyfrowy
umysł pokazuje, jak to zrobić, by każdy – od kadry
kierowniczej do pojedynczego pracownika – umiał
pomóc swojej firmie odnosić sukcesy w erze cyfrowej.
Dzisiejsi dyrektorzy muszą dopilnować, aby cały personel miał cyfrową
mentalność. Warto zacząć od tej książki.
 
 — JEFF
HENLEY, wiceprezes wykonawczy Oracle
 
 Leonardi
i Neeley napisali niezbędny podręcznik fundamentalnych prawd dla
liderów, którzy chcą prosperować w erze cyfrowej.
 
 — HUBERT
JOLY, były prezes i dyrektor zarządzający Best Buy; starszy wykładowca
w Harvard Business School; autor The Heart of Business
 
 PAUL LEONARDI jest
profesorem zarządzania technologią na Uniwersytecie Kalifornijskim w
Santa Barbara. Doradza starszej kadrze kierowniczej, jak zarządzać
pracownikami i jak ich zorganizować, aby zyskać konkurencyjność dzięki
danym i analityce. Współpracuje również jako
konsultant z takimi firmami jak Google, Microsoft, General Motors i
Discover. Jest głównym prelegentem na konferencjach i
panelach dyskusyjnych na temat cyfrowej transformacji, innowacji i
zmiany. Jego prace publikowane były w takich czasopismach jak m.in.
„The New York Times”, „The Wall Street
Journal”, „Forbes”,
„Wired”.
 
 TSEDAL NEELEY
jest profesorem administracji w biznesie w Harvard Business School i
nagradzanym naukowcem, wykładowcą oraz ekspertem w zakresie pracy
wirtualnej i globalnej. Została uznana przez „Business
Insider” za jedną ze 100 osób zmieniających
biznes. Regularnie doradza czołowym liderom w zakresie pracy
wirtualnej, światowej ekspansji i transformacji cyfrowej. Neeley jest
autorką Remote Work Revolution i nagradzanej pozycji The Language of
Global Success. Zasiada w radach Brightcove, Brown Capital Management,
Harvard Business Publishing oraz the Partnership Inc. Prace Neeley były
prezentowane w BBC, CNN, NPR oraz w „MarketWatch”,
„Financial Times”, „The New York
Times”, „The Wall Street Journal”,
„The Economist” i wielu innych.
 
 Wstęp
 Zasada 30 procent
 
 Część 1. Współpraca
 
 1. Praca z maszynami
 Na styku inteligencji ludzkiej i sztucznej
 2. Kultywowanie cyfrowej
obecności
 Jak być tam, gdzie nas nie ma?
 
 Część 2. Przetwarzanie
danych
 
 3. Dane i analityka
 Liczy się to, co można policzyć
 4. Pijani i latarnie
 Czas zapoznać się ze statystyką
 
 Część 3. Zmiana
 
 5. Cyberbezpieczeństwo i
prywatność
 Dlaczego nie można po prostu wybudować fortecy?
 6. Imperatyw eksperymentu
 Nie wiesz, dopóki nie spróbujesz
 7. Jedyna stata
 Przywództwo w czasie przeobrażeń
 
 Zakończenie
 Już czas
 
 Aneks
 Przykłady ustawicznego kształcenia
 
 Słowniczek
 Indeks
 Podziękowania
 O autorach
 
 280 stron, Format:
15.8x23.3cm, oprawa miękka
 
 
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.   |