|

INTERNETOWE PUBLIC RELATIONS W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW
WOŹNIAKOWSKI M. wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2021, wydanie Icena netto: 59.85 Twoja cena 56,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Internetowe public relations w
komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
Zachodzące
zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej
reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej
nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest
zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki.
Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi
do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne,
stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia
działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat
komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public
relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym
celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co
w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i
zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale
głównie na wzrost sprzedaży.
Podstawowym
celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego
public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z
otoczeniem rynkowym.
Wstęp
7
Rozdział 1
Proces
komunikowania we współczesnym przedsiębiorstwie
11
1.1. Istota i zakres współczesnego public relations 11
1.2. Modele komunikowania masowego w realizacji działań z zakresu
public relations 21
1.3. Otoczenie i odbiorcy działań public relations przedsiębiorstwa 37
Rozdział 2
Tradycyjne
narzędzia internetowego public relations
45
2.1. Strona WWW – podstawowe narzędzie obecności firmy w
Internecie 45
2.2. Pliki ciasteczkowe a personalizacja komunikatu 61
2.3. Rodzaje firmowych stron internetowych 63
2.4. Pressroom w roli platformy komunikacji z mediami 67
2.5. Newsletter – regularny kontakt z klientem 74
2.6. Sponsoring online – wsparcie działań wizerunkowych 83
Rozdział 3
Nowa
era sieciowego public relations poprzez media społecznościowe
89
3.1. Geneza marketingu społecznościowego 89
3.2. Facebook – tworzenie masowej społeczności 98
3.3. YouTube – siła przekazu wideo 108
3.4. Instagram – komunikacja obrazkowa 115
3.5. LinkedIn – komunikacja społecznościowa dla
profesjonalistów 124
Rozdział 4
Blogi
i mikroblogi jako narzędzia komunikacji w public relations
131
4.1. Blog firmowy a firmowa strona internetowa 131
4.2. Blogi niezależnych blogerów w komunikacji marketingowej
firm 142
4.3. Mikroblogi – krótkie komunikaty dla
odbiorców 145
Zakończenie 151
Bibliografia 153
Spis rysunków 161
Spis tabel 163
163
strony, Format: 16.5x24.0cm, oprawa miękkaOsoby kupujące tę książkę wybierały także:
- ŹRÓDŁA FINANSOWANIA DZIAŁALNOŚCI ROZWOJOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE GRZYWACZ J. RED.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|