www.ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   3 egz. / 283.29 269,13   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > wyszukiwanie > opis książki

TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU CZYLI JAK SKUTECZNIE OSIĄGAĆ ZAMIERZONE CEL


CLAYTON M. / CELE

wydawnictwo: EDGARD , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 38.38 Twoja cena  36,46 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Poradnik uczy praktycznej umiejętności wywierania wpływu na innych oraz sztuki skutecznej perswazji.

W dzisiejszych czasach są one niezbędne, aby osiągać zamierzone cele i odnieść sukces zarówno w życiu prywatnym, jak i w biznesie. Wykorzystują je menedżerowie, dziennikarze, politycy, marketingowcy, nauczyciele, a także np. rodzice, którzy chcą przekonać dzieci do swoich racji.

Dzięki lekturze książki dowiesz się, jakie są mechanizmy komunikowania się, co świadomie i nieświadomie przekazujemy innym, a także w jaki sposób porozumiewać się skuteczniej.

Nauczysz się kilku prostych tricków, które szybko zwiększą twoją siłę przekonywania. Będziesz potrafił wykorzystać mowę ciała i perswazyjne środki językowe, aby osiągnąć zamierzony cel w każdej sytuacji.

W poradniku znajdziesz liczne porady, przykładowe sytuacje i rozmowy, dzięki którym łatwo zastosujesz teorię w praktyce. Wykorzystując sprawdzone techniki, skutecznie wyrazisz swoje zdanie i zdobędziesz to, czego pragniesz. Przekonasz ludzi do swoich pomysłów i sprawisz, że pomogą ci je realizować!


Spis treści:

 

Część 1. Podstawy

1.Kieruj się zdrowym rozsądkiem - podstawy wywierania wpływu
2.Wygląd ma znaczenie - jak powinien wyglądać człowiek wpływowy?
3.Decyzje - w jaki sposób je podejmujemy?
4.Psychologia wywierania wpływu

Część 2. Twoje przesłanie

5.Znaczenie tego, co mówisz
6.Znaczenie tego, jak mówisz

Część 3. Strategie

7.Zasadnicze pytanie: "Co ja będę z tego miał?"
8.Sztuka prowadzenia negocjacji
9.Zasady harmonijnej współpracy
10.Sześć najlepszych technik wywierania wpływu


200 stron, A5, oprawa miękka

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025