www.ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 92.20 87,59   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE WARTOŚCIĄ KLIENTA POMIAR I STRATEGIE


DOBIEGAŁA-KORONA B. DOLIGALSKI T.

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 92.20 Twoja cena  87,59 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta.

Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości.

Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:

  • podejścia do pomiaru wartości klienta,
  • zarządzania wiedzą o kliencie,    
  • tworzenia wartości dla klienta,
  • społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta,
  • budowy wartości klienta w marketingu relacji.


Autorzy publikacji to pracownicy Katedry Marketingu SGH oraz przedstawiciele innych środowisk akademickich. Książka przeznaczona do szerokiego grona Czytelników zainteresowanych strategiami wzrostu wartości klientów  – praktyków, nauczycieli akademickich,  a także studentów marketingu i zarządzania.


Spis treści:

Wstęp


I. Podejścia do pomiaru wartości klienta
1. Istota i pomiar wartości klienta
2. Zastosowanie rachunku kosztów działań do ocen rentowności klientów
3. Metody ilościowe w badaniach klientów firmy
4. Wartość a rentowność klienta
5. Determinanty wartości klienta. Wybrane aspekty
6. Wartość portfela klientów w zintegrowanym planowaniu marketingowym
7. Pomiar rentowności inwestycji w działania marketingowe przedsiębiorstwa


II. Zarządzanie wiedzą o kliencie
8. Znaczenie informacji o kliencie
9. Model zarządzania wiedzą o kliencie
10. Badanie wiarygodności klientów detalicznych
11. Satysfakcja i lojalność klienta - ujęcie modelowe i wyniki badań
12. Rola systemów informacyjnych marketingu w rozwoju usług


III. Tworzenie wartości dla klienta
13. Wartość dla klienta a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa
14. Strategie innowacji w budowie kapitału klienta
15. Budowa wartości klienta w zarządzaniu jakością
16. Tworzenie wartości dla konsumentów na rynku dóbr luksusowych
17. Czas wolny jako źródło wartości dla klienta
18. Kreowanie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw
19. Wartość dla klienta - nowy wymiar konkurencji w handlu detalicznym


IV. Społecznie odpowiedzialny marketing wartość klienta
20. Reputacja a zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw
21. Społeczna odpowiedzialność biznesu a wartość dla klienta
22. Raporty społecznej odpowiedzialności w budowie relacji z klientem
23. Reputacja jako źródło przewagi konkurencyjnej


V. Budowa wartości klienta w marketingu relacji
24. Podwyższanie atrakcyjności klienta jako narzędzie optymalizacji portfela klientów
25. Budowa wartości klienta z wykorzystaniem Internetu
26. Wartość dodana w marketingu relacji
27. Zarządzanie relacjami z dostawcami jako wartością dla klienta
28. Marka jako źródło wartości dla klienta
29. Wiedza i umiejętności klienta źródłem jego wartości
30. Kategoria zaufania konsumenckiego w ekonomii
31. Wzrost znaczenia wiarygodności i zaufania w gospodarowaniu
32. Zarządzanie doświadczeniem klienta
33. Społeczności internetowe w budowie wartości klienta


Bibliografia
Sylwetki autorów


568 stron, B5, oprawa twarda

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025