|
książek: 1199,
strona 1 z 120 <<< - 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 - >>> 
PIEKARCZYK D., wydawnictwo: UMCS, 2020, wydanie I cena netto: 40.80 Twoja cena 38,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Teksty na okładkach publikacji
popularnonaukowych
Funkcje,
jakie okładce nadano, poza tą prymarną, ochronną, są wielorakie i
wielowymiarowe. To samo można powiedzieć o formie i treści okładki. Ten
składnik książki, całkowicie z nią zintegrowany,... >>>
POGORZELSKI J., wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2010, wydanie I cena netto: 45.60 Twoja cena 43,32 zł + 5% vat - dodaj do koszyka
Produkty jako obiekty kultu
Budowanie relacji z nabywcami
Pomysłowi rewolucjoniści
Praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania wiedzy w Twojej firmie
Inspiracje autorytetów ze świata marki: Lechosław Garbarski, Lech Król, Al
... >>>
JAMES L., wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2007, wydanie I cena netto: 40.95 Twoja cena 38,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Bądźmy w kontakcie!
Ciesz się zaufaniem ludzi
Osiągaj korzyści, pomagając innym
Poznaj sprawdzone techniki networkingu
Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, ile korzyści może dać im przyjaźń z
podstawówki lub znajomość z... >>>
BURES I. REHULKA P., wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2007, wydanie I cena netto: 46.40 Twoja cena 44,08 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie
Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych?
Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje?
Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami?
Sympatia.... >>>
LUDBROOK E., wydawnictwo: 4MEDIA PUBL., 2009, wydanie I cena netto: 52.00 Twoja cena 49,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Co byś zrobił, gdybyś wiedział, że nie poniesiesz porażki? Zastanów się
nad tym przez chwilę. Gdybyś był całkowicie przekonany o swoim sukcesie, jakie
działania byś podjął? Jak ciężko pracowałbyś w swoim biznesie marketingu
sieciowego?
... >>>
WEINSCHENK S., wydawnictwo: HELION, 2021, wydanie II cena netto: 61.95 Twoja cena 58,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka
100 rzeczy, które
każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
Niezależnie
od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy
przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań
grupy... >>>
SZEWCZUK M., wydawnictwo: POLIGRAF, 2011, wydanie I cena netto: 31.89 Twoja cena 30,30 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Nowe spojrzenie na marketing sieciowy.
Branża, która w Stanach Zjednoczonych i krajach Europy Zachodniej cieszy się
uznaniem od ponad 40 lat. Dla wielu szansa na lepsze jutro i godziwe zarobki.
W Polsce nadal mało znana i niedoceniana, cz... >>>
KAMINSKI E., wydawnictwo: KOS, 2008, wydanie I cena netto: 19.00 Twoja cena 18,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka W ciągu 30 minut będziesz wiedzieć więcej o coachingu!
Czy masz jakieś cele? Czy chcesz w pełni wykorzystać swój potencjał? Czy choć raz
zastanawiałeś się, co mogłoby Cię wesprzeć na drodze do osiągnięcia celów?
Książka ta w ciągu 30 minut... >>>
BILIŃSKI SŁ., wydawnictwo: INFOR GRUPA, 2010, wydanie I cena netto: 39.50 Twoja cena 37,53 zł + 5% vat - dodaj do koszyka W opracowaniu zwracamy uwagę na prawidłowe dokumentowanie i
ewidencjonowanie wydatków na reklamę.
Przedsiębiorcy powinni również brać pod uwagę prawne ograniczenia, jakim podlega
reklama.
Celem tego opracowania, poza przypomnieniem, jak nale... >>>
BRABEC J., wydawnictwo: ONE PRESS, 2004, wydanie I cena netto: 24.50 Twoja cena 23,28 zł + 5% vat - dodaj do koszyka "Klient nasz pan" to powiedzenie, które spędza sen z powiek wielu
handlowcom. Niestety, nie wszyscy stosują się do tej zasady. Zapominają, że to oni
powinni zabiegać o klientów, a nie na odwrót. Licząc na szybki zysk, postępują wobec
... >>>książek: 1199,
strona 1 z 120 <<< - 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 - >>>
Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.
|