|
książek: 593,
strona 1 z 60 <<< - 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 - >>> 
COVERT J. SATTERSTEN T., wydawnictwo: HELION ONE PRESS, 2010, wydanie I cena netto: 41.90 Twoja cena 39,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka
Poznaj klasykę literatury biznesowej
Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami
Znajdź inspirujące rozwiązania
Doskonała książka biznesowa może odmienić Twoje życie, zainspirować Cię
i dostarczyć narzędzi, za pomocą których zechcesz... >>>
HERMANN S., wydawnictwo: DIFIN, 2009, wydanie I cena netto: 44.00 Twoja cena 41,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka „Działania natychmiastowe” to słowo klucz niniejszej książki.
Oznaczają one działania, które można wdrożyć bezzwłocznie i które od razu
przynoszą skutek.
Szybkość i skala spadku obrotów stanowią ogromne zagrożenie dla
przedsi... >>>
RED. KOTOWICZ-JAWOR J., wydawnictwo: KEY TEXT, 2008, wydanie I cena netto: 53.50 Twoja cena 50,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Książka zawiera kompleksowe omówienie warunków, barier i szans związanych z
dostosowywaniem się polskich przedsiębiorstw do postępującej globalizacji gospodarki
światowej, ze szczególnym uwzględnieniem realiów, w jakich polskie przedsiębiorstwa
... >>>
MUSZYŃSKI M., wydawnictwo: PLACET, 2006, wydanie I cena netto: 79.00 Twoja cena 75,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Na CD Pierwszy w Polsce
SYMULATOR STRATEGICZNY CEOLight
Książka napisana z myślą przede wszystkim o dyrektorach generalnych i prezesach
firm, ale i ekipach działów opracowujących strategię korporacyjną oraz oczywiście
studentach i uczestnikach... >>>
CIEŚLIK J. KOŁADKIEWICZ I. / STUDIA PRZYPADKÓW, wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2011, wydanie I cena netto: 81.11 Twoja cena 77,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka W publikacji omówiono zjawisko
przedsiębiorczości międzynarodowej polskich firm z sektora małych i średnich
przedsiębiorstw.
Autorzy zaprezentowali wyniki badań
jakościowych zrealizowanych w latach 2007-2010 w ramach projektu badawczego
"... >>>
DOZ Y., HAMEL G., wydawnictwo: ONE PRESS, 2006, wydanie I cena netto: 61.90 Twoja cena 58,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Strategiczne partnerstwo -- wspólny kurs na sukces
We współczesnej rzeczywistości gospodarczej partnerstwo strategiczne jest już nie
tylko opcją, lecz często staje się koniecznością. Aby utrzymać się na fali
przemian, firmy łączą się, przekszta... >>>
MOSZORO M., wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2010, wydanie I cena netto: 68.20 Twoja cena 64,79 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Istotą zarządzania przedsiębiorstwami jest podejmowanie decyzji. Studiujący
zarządzanie strategiczne, marketing i finanse przygotowują się do tego, poznając
liczne teorie i modele oraz ilustrujące ich znaczenie przykłady, A jednak, czy można
... >>>
GIERSZEWSKA G., ROMANOWSKA M., wydawnictwo: PWE, 2017, wydanie V cena netto: 69.30 Twoja cena 65,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej – najbardziej znane
i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami.
Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić... >>>
DAWIDCZYK A., wydawnictwo: DIFIN, 2020, wydanie I cena netto: 50.60 Twoja cena 48,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Analiza strategiczna w
dziedzinie bezpieczeństwa
Wybrane metody
Książka
stanowi użyteczne narzędzie w praktyce prowadzenia analizy
strategicznej w dziedzinie bezpieczeństwa adresowane zarówno
do praktyków zajmujących się... >>>
PENC-PIETRZAK I., wydawnictwo: C.H. BECK, 2003, wydanie I cena netto: 33.90 Twoja cena 32,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Publikacja prezentuje sprawdzone w praktyce metody analizy strategicznej.
Pomaga stworzyć odpowiedni model funkcjonowania przedsiębiorstwa, wiążący
bieżącą efektywność z działaniami strategicznymi i pozwalający zachować
integrację systemu ze... >>>książek: 593,
strona 1 z 60 <<< - 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 - >>>
Jeśli chcesz wiedzieć czy coś nowego pojawiło się w tym dziale, możesz subskrybować nowości z tego działu podając swój e-mail. Jeśli pojawi się coś nowego na półce, otrzymasz informację.
|