www.ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

TEORIA KOMUNIKOWANIA PUBLICZNEGO I POLITYCZNEGO.


DOBEK-OSTROWSKA B. WISZNIOWSKI R.

wydawnictwo: ASTRUM , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 44.50 Twoja cena  42,28 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W polskiej literaturze naukowej zarówno tematyka komunikowania politycznego, jak i komunikowania publicznego jest bardzo rzadko podejmowana. Teoria komunikowania publicznego i politycznego. Wprowadzenie jest pierwszą, a zarazem pionierską na polskim rynku publikacją dotyczącą tej dziedziny. W części pierwszej, poświęconej komunikowaniu publicznemu, zawarta jest definicja pojęcia, analiza podstawowych elementów tego procesu, jego organizacja i formy oraz społeczne kampanie komunikacyjne. Część druga natomiast dotyczy komunikowania politycznego.

248 stron, format: 18.9x22.8cm, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- POLSKI SYSYTEM MEDIALNY NA ROZDROŻU MEDIA W POLITYCE
DOBEK-OSTROWSKA B. / POLTYKA W MEDIACH

- STUDIA EMPIRYCZNE NAD KOMUNIKOWANIEM POLITYCZNYM W POLSCE
DOBEK-OSTROWSKA B. MAJDECKA K. RED.

- POROZUMIENIE CZY KONFLIKT? POLITYCY MEDIA I OBYWATELE W KOMUNIKOWANIU
DOBEK-OSTROWSKA B. / POLITYCZNYM

- STUDIA Z TEORII KOMUNIKOWANIA MASOWEGO
DOBEK-OSTROWSKA B. RED.

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025