www.ksiegarnia-fachowa.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

STUDIA Z TEORII KOMUNIKOWANIA MASOWEGO


DOBEK-OSTROWSKA B. RED.

wydawnictwo: W.UN.WROCŁAWSKIEGO , rok wydania 1999, wydanie I

cena netto: 20.90 Twoja cena  19,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dzięki trzem klasycznym środkom przekazu (prasa, radio, telewizja) rozwinęły się nowe formy masowego komunikowania, takie jak propaganda społeczna i polityczna, public relations, reklama. Niniejsza książka jest wynikiem dużego zainteresowania tymi tematami i ma na celu zaspokojenie potrzeb rynku. Praca składa się z trzech części. W pierwszej omówiono ogólnie teorię komunikowania, komunikowanie międzykulturowe. Druga część rozprawia o kinie jako medium masowym i jego roli w procesie komunikowania masowego; public relations jako formie takiego komunikowania, a także o związkach między reklamą polityczną a komunikowaniem masowym. W trzeciej części zaprezentowano tworzenie się zrębów systemu medialnego w Hiszpanii na początku XX w. oraz etapy rozwoju telewizji, a także wpływ nowych technologii na komunikowanie społeczne.


168 stron, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- POLSKI SYSYTEM MEDIALNY NA ROZDROŻU MEDIA W POLITYCE
DOBEK-OSTROWSKA B. / POLTYKA W MEDIACH

- STUDIA EMPIRYCZNE NAD KOMUNIKOWANIEM POLITYCZNYM W POLSCE
DOBEK-OSTROWSKA B. MAJDECKA K. RED.

- POROZUMIENIE CZY KONFLIKT? POLITYCY MEDIA I OBYWATELE W KOMUNIKOWANIU
DOBEK-OSTROWSKA B. / POLITYCZNYM

- TEORIA KOMUNIKOWANIA PUBLICZNEGO I POLITYCZNEGO.
DOBEK-OSTROWSKA B. WISZNIOWSKI R.

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2025