|

STUDIA Z TEORII KOMUNIKOWANIA MASOWEGO
DOBEK-OSTROWSKA B. RED. wydawnictwo: W.UN.WROCŁAWSKIEGO , rok wydania 1999, wydanie I cena netto: 20.90 Twoja cena 19,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Dzięki trzem klasycznym środkom przekazu (prasa, radio, telewizja) rozwinęły się
nowe formy masowego komunikowania, takie jak propaganda społeczna i polityczna, public
relations, reklama. Niniejsza książka jest wynikiem dużego zainteresowania tymi
tematami i ma na celu zaspokojenie potrzeb rynku. Praca składa się z trzech części. W
pierwszej omówiono ogólnie teorię komunikowania, komunikowanie międzykulturowe. Druga
część rozprawia o kinie jako medium masowym i jego roli w procesie komunikowania
masowego; public relations jako formie takiego komunikowania, a także o związkach
między reklamą polityczną a komunikowaniem masowym. W trzeciej części zaprezentowano
tworzenie się zrębów systemu medialnego w Hiszpanii na początku XX w. oraz etapy
rozwoju telewizji, a także wpływ nowych technologii na komunikowanie społeczne.
168 stron, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- POLSKI SYSYTEM MEDIALNY NA ROZDROŻU MEDIA W POLITYCE DOBEK-OSTROWSKA B. / POLTYKA W MEDIACH
- STUDIA EMPIRYCZNE NAD KOMUNIKOWANIEM POLITYCZNYM W POLSCE DOBEK-OSTROWSKA B. MAJDECKA K. RED.
- POROZUMIENIE CZY KONFLIKT? POLITYCY MEDIA I OBYWATELE W KOMUNIKOWANIU DOBEK-OSTROWSKA B. / POLITYCZNYM
- TEORIA KOMUNIKOWANIA PUBLICZNEGO I POLITYCZNEGO. DOBEK-OSTROWSKA B. WISZNIOWSKI R.
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.
|